obserwator24 obserwator24
593
BLOG

Deklaracja: więcej na PO nie będę głosował

obserwator24 obserwator24 Polityka Obserwuj notkę 6

Będzie krótko, bo i o czym się tu rozwodzić.

W dniu wczorajszym rząd oraz tworzące go partie straciły resztki mojego zaufania i poparcia, jakie jeszcze mimo rozczarowujących rządów mogły u mnie mieć. Sięgnęły do mojej (i każdego z nas) kieszeni, opowiadając równocześnie bzdury że przekazanie naszych pieniędzy ZUS będzie dla nas korzystne. Molochowi, który po pierwsze od razu wyda realne pieniądze na doraźne potrzeby, pozostawiając nam wirtualną obietnicę że MOŻE kiedyś ktoś nam nasze pieniądze wypłaci, po drugie moich wirtualnych pieniędzy nie będzie inwestował, tylko "waloryzował", po trzecie jest to jedna z ostatnich instytucji których kompetencjom do zarządzania czymkolwiek mógłbym zaufać.

Czas powiedzieć basta.

Deklaruję zatem: w przyszłorocznych wyborach nie będę głosował na Platformę Obywatelską ani PSL. Nie wiem na kogo będę głosował, bo PiS i SLD z powodów ideowych oczywiście też odpadają. Zastanowię się. Wygląda na to, że jeśłi nie pojawi się żadna inna interesujaca i majace realne szanse wyborcze siła, pozostają mi do wyboru ruch Palikota oraz PJN - czekam zatem na ich deklaracje programowe.


PS: warto zapoznać się z tą analizą: www.rp.pl/artykul/586119.html

Serdecznie zapraszam do komentowania mojego bloga wszystkie osoby, które posiadły dar kulturalnego wypowiadania się w sposób merytoryczny - zapraszam bez względu na poglądy, choćby były skrajnie różne od moich (a nawet tym bardziej zapraszam - będzie ciekawiej). Proszę natomiast o omijanie mojego bloga szerokim łukiem osoby, których komentarze sprowadzają się do wyzwisk, obelg, insynuacji albo ataków personalnych na kogokolwiek.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka